Maxi 84 Startet 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2014 Er det noen som har monteringsveiledning for montering av Martec kjøling til Md 7 A? Har kjøpt brukt og det fulgt ikke med monteringsveiledning.. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Manual finner du her: www.martec.se Sitér dette innlegget Link to post
Maxi 84 Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Takk. Jeg har vært på den siden mange ganger, Men denne gangen fant jeg det jeg trengte.. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Veldig bra. Før du monterer er det av stor betydning at du tar en grundig rens med Systemrens over flere dager. Lag deg en loop og varmkjør flere ganger daglig. Avslutte med å spyle ut bunnslammet nederst i sylindrene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.