ivatho Startet 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2014 Jeg må koble ny turteller til min mercruiser 1,7 tdi 2004mod, da må jeg stille inn turtelleren på hvilken Puls motoren gir. Er den noen som har dette? Innstillingene kan være mellom 0,5-350 Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 21.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Om du bruker original giver så skal denne gi 2 pulser pr. omdreining. Leste det i manual nylig. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Jens_P Svart 21.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Du finner info her: http://boatinfo.no/lib/mercruiser/manuals/mercruiser29.html#/348 Side 348-349, 4D-9. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
ivatho Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Hei. Tusen takk for raske og gode svar. Da løste dette seg rimelig greit :-) Sitér dette innlegget Link to post
ivatho Svart 8.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2014 Jeg har en utfordring til. Den gamle turtelleren har gått 120 timer. Har koblet den nye til et batteri for at den skal telle opp timer, men den står bare på null. Må jeg gjøre noe spesielt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.