Jump to content

valg av opplagspresenning.

Pettern1972

Recommended Posts

Dancover.no kjøpte jeg i år fra. Virker som det er veldig bra kvalitet. Rask levering kun 3 dager fra bestilling før den lå på gårdsplassen.bilde

Redigert av Bergstad (see edit history)

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Hei Worry,

Hvor tung var OBWiik preseningen din?

Jeg kjøpte også en 450 g/kvm på 11x7 mtr, og synest den er tung som bly.

larss

Jeg fikk den med forrige båten, så jeg vet ikke, men den var mye tyngre enn 450. Umulig å rette på om jeg først fikk en brett over stanga. Var jo med livet som innsats å få den på. Den nye HH ser supersmidig i forhold og har maljer for hver meter.

Den fra biltema og maritim er vel samme presenning tror jeg.

Jeg kjøpte nettopp denne presenningen fra Europris. Rimelig og meget overraskende god kvalitet med armeringen støpt inn i presenningen.

Maljene er ikke like kraftig som de OBWiik bruker, men bedre enn mye annet og skal nok duge i noen vintre fremover.

Den finnes også i flere forskjellige størrelser, 4x6m og 6x10m. Absolutt verdt å dra å se på.

Redigert av remiremi (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...