sunnmøre Startet 26.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2014 http://www.blocket.se/vastmanland/MAXI_108_1980_nr_46_56920526.htm?ca=7&w=3 Maxi 108 til sals i Sverige. Det uvanlege er at denne har vinkelpentry, og langsgåande sofa. Tiltalande løysing. Ser kanskje ut som gjennomgangen til akterlugaren blir noko trang. Flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 26.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2014 Definitivt flott båt, men dæven så trang gjennomgangen må være. Den er jo trang nok som han er.. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 26.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2014 Ligger ellers ein fin 108 på Finn.no, som vart merka solgt no i dag. Flotte båtar dette, men er generelt litt skeptisk til dinette-løysinga med langsgåande bysse. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 27.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2014 Foreldrene mine har en 108. Har aldri tenkt på at det er noen ulempe med langsgående bysse. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Gespen Svart 27.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2014 Vannvittig hvor mye penger svenskene skal ha for disse båtene. Har vært på utsikt etter en 108, denne som var på finn ble solgt før jeg fikk snudd meg. Antagelig så jeg anonnsen sent. Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 27.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2014 . Har vært på utsikt etter en 108, denne som var på finn ble solgt før jeg fikk snudd meg. Antagelig så jeg anonnsen sent.Den gikk nok fort pga prisen og det var gjort en del med den. Det er utrolig kjekke båter dette, veldig bra kombinasjon ute med godt akterdekk og stor cockpit, kombinert med mye inneplass. For meg er nettopp bysseløsningen noe jeg setter spesielt pris på. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 27.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2014 Prisen var helt kurant etter hva markedet tilsier, har sett finere gå lavere i pris tidligere i år. Det er jo bare og vente til neste kommer på finn.no, har jo hele høst, vinter og vår og lete etter. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 27.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2014 Maxien som vart solgt, såg bra ut. Dessverre hadde båten teakdekk, noko som ikkje berre er positivt på ein eldre båt. Har sjølv berre hatt båtar med langsgåande benkar i salongen, så det er mogleg at eg er unødvendig negativ til dinetteløysinga i Maxi 108. Har faktisk aldri vore ombord i denne båttypa. Madammen og eg likar godt å strekke oss ut etter middagen, kose oss med ei god bok på kvar vår benk i salongen. Det blir vel vansklegare i ei dinette? Kjem ikkje til å skifte båt dei første åra, men etterkvart kunne ein båt som Maxi 108 vere aktuell. Gjerne ein med fast vindskjerm frå Ø-metall i Sverige. Kanskje til og med bygge på eit doghouse Sjøverdigheit og bukvalitet blir viktig, i tillegg til komfort under vegs. Utfordringa blir å finne ein båt som er i god stand. Dei blir ikkje yngre båtane heller. Heldigvis ser det ut som ein del eigarar tek godt vare på båtane, oppgraderer dei med nytt utstyr og gjer dei nødvendige reperasjonane. Då er det etter mitt syn ikkje så farleg om ein båt er 10 år eller 30 år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.