Jump to content

Spesiell Maxi 108

sunnmøre

Recommended Posts

. Har vært på utsikt etter en 108, denne som var på finn ble solgt før jeg fikk snudd meg. Antagelig så jeg anonnsen sent.

Den gikk nok fort pga prisen og det var gjort en del med den.

Det er utrolig kjekke båter dette, veldig bra kombinasjon ute med godt akterdekk og stor cockpit, kombinert med mye inneplass.

For meg er nettopp bysseløsningen noe jeg setter spesielt pris på.

Maxien som vart solgt, såg bra ut. Dessverre hadde båten teakdekk, noko som ikkje berre er positivt på ein eldre båt.

Har sjølv berre hatt båtar med langsgåande benkar i salongen, så det er mogleg at eg er unødvendig negativ til dinetteløysinga i Maxi 108. Har faktisk aldri vore ombord i denne båttypa. Madammen og eg likar godt å strekke oss ut etter middagen, kose oss med ei god bok på kvar vår benk i salongen. Det blir vel vansklegare i ei dinette?

Kjem ikkje til å skifte båt dei første åra, men etterkvart kunne ein båt som Maxi 108 vere aktuell. Gjerne ein med fast vindskjerm frå Ø-metall i Sverige. Kanskje til og med bygge på eit doghouse :smiley: Sjøverdigheit og bukvalitet blir viktig, i tillegg til komfort under vegs.

Utfordringa blir å finne ein båt som er i god stand. Dei blir ikkje yngre båtane heller. Heldigvis ser det ut som ein del eigarar tek godt vare på båtane, oppgraderer dei med nytt utstyr og gjer dei nødvendige reperasjonane. Då er det etter mitt syn ikkje så farleg om ein båt er 10 år eller 30 år.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...