Jump to content

Hvor i krybba skal Scand Baltic plasseres? (Lengderetning)

Møkkalasset

Recommended Posts

Jeg har original trekrybbe og vil så smått begynne å tenke på å klargjøre den. Krybba skal stå på blokker, men jeg skulle gjerne vite hvor i krybba båten skal stå. Er det noen som har en avstand f.eks. fra bakre del av krybba til hekken av båten eller til enden av kjølen eller noe annet. Har en plass på 10-11 meter, men har ikke lyst til å ende opp med baugspydet inn over naboens eiendom. ( Båten er jo 9,7 m lang.)

Hvilken modell Baltic er det snakk om? Jeg har en 2006 som har en formasjon et lite stykke inn på kjølen fra akterstevn. Denne plasseres i aktre støtte, og dersom du har fast krybbe, gir plasseringen av forre støtte seg selv.

I år ble båten plassert 5 - 10 cm for langt akterover, måtte bare lande da alle alarmer gikk på 75 tonnmeter kranbil i gata bak hekken. Bildet er derfor noe misvisende fra hva som er optimal plassering av aktre støtte under kjølen.

Carwellbilde

Redigert av Carwell (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...