Krabbefiskeren Startet 28.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2014 Har kjøpt meg vinterprosjekt med defekt motor 4.3 mercruiser. Er dette riktig motor å satse på for denne båten eller bør jeg velge en V8? Kjekt om noen har noen meninger som jeg kan ta med på veien:) Sitér dette innlegget Link to post
Scand7100 Svart 28.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2014 Jeg har en ny v8 og er veldig fornøyd. Men den trenger ikke så mye krefter 4.3 er en rett motor effekt messig.. penere gange og lett tilgang på erfaring og deler gjorde att jeg gikk for volvo 5.7 Sitér dette innlegget Link to post
Krabbefiskeren Svart 28.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2014 Takk for svar, jeg må se hvor mye penger som må til for en V8, blir det for dyrt får jeg gå for V6:) Sitér dette innlegget Link to post
Krabbefiskeren Svart 14.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2014 Hei, Ikke lett å bestemme seg for hvilke motor jeg bør velge:) Nå start det mellom brukt 5,0 MPI eller ny Long block 5,7 Vortec med forgasser bygd opp med litt brukt og litt nytt utstyr. Prisen blir omtrent den samme. Hva vil gi meg mest båtglede og best annenhåndsverdi? Ferskvannskjøling eller saltvannskøling? Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 14.November.2014 Del på Facebook Svart 14.November.2014 Gå for 5 liter MPI injection , forgasser 5,7 bruker mye mere drivstoff. Ferskvannskjøling bør du spandere på deg . Får igjen de penger, den dagen skal selge, så ikke kjøper tviler på hvor mye den rustet opp innvending, 82 grader termostat bedre for motor enn 69 grader.. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 14.November.2014 Del på Facebook Svart 14.November.2014 mercruiser har kommet med ny 4,5 liter på 250 hk den skulle passe fint. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Krabbefiskeren Svart 14.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2014 Har fått tilbud på den nye 4,5 motoren men det blir mye penger, sprenger mitt budsjett. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 15.November.2014 Del på Facebook Svart 15.November.2014 Forgasser og mpi = nesten ikke forskjell på drivstoff forbruk har jeg hørt Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 15.November.2014 Del på Facebook Svart 15.November.2014 Men mpi starter lettere da. Sitér dette innlegget Link to post
Krabbefiskeren Svart 26.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2014 Brukt 5.0 MPI innkjøp og blir snart montert inn. Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 26.November.2014 Del på Facebook Svart 26.November.2014 hvis er Alpha drev , ordne en bra 4 blad stål prop Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 27.November.2014 Del på Facebook Svart 27.November.2014 Jeg har 3-bladet stål, vil jeg få mere fart med 4-bladet? (Alpha drev) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.