JohnC Startet 3.November.2014 Del på Facebook Startet 3.November.2014 Hei. Har en wallas 2400 som jeg har hatt med meg i noen båter opp igjennom årene. Nå har jeg anskaffet ny båt og tradisjon tro så skal wallasen flyttes med. Spørsmålet mitt er: Er det mulig å skaffe uorginale eksosutløp skrog/dekkgjennomføring og i såfall er det noen som har tips om forhandlere priser etc? Jeg synes det er noe dyrt å betale godt over 2000,- for ny dekksgjennomføring. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 3.November.2014 Del på Facebook Svart 3.November.2014 Tror jeg har en som du kan få billig Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.November.2014 Del på Facebook Svart 4.November.2014 MÅ det være dekksgjennomføring? Skroggjennomføringen koster kr 1176,-, og dekksgjennomføringen kr 2085,- Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.