horten1981 Startet 4.November.2014 Del på Facebook Startet 4.November.2014 Har tenkt og bruke båten i vinter til fiske og lurer på følgende....? Har hatt frostveske på ferskvannskjølingen men hva med kjøling til eksos???? Må jeg stenge inntaket for sjøvann og la motoren gå litt for hver gang jeg forlater den eller ordner dette seg selv?? Håper noen her har greie på dette da jeg er usikker. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.November.2014 Del på Facebook Svart 4.November.2014 Det skal mye til for at sjøvannet i eksosen eller andre steder skal fryse så lenge båten ligger på sjøen. Jeg har hatt båt på sjøen året rundt de siste 13 årene, uten å gjøre noe med sjøvannssiden. Den første båten hadde forresten en 2H;-) Jeg ville ikke ha gjort noe som helst, annet enn å sjekke at det kommer sjøvann med eksosen etter oppstart. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.