AMek76 Startet 9.November.2014 Link til dette innlegget Startet 9.November.2014 (redigert) Hei igjen alle sjøfarere :-) Jeg driver og oppgraderer litt på det elektriske i båten , og da fant jeg en løs ende på en kabel der batteriene stod . Da jeg skulle lete etter enden fant jeg denne giveren? Denne delen kan jeg løfte opp , og så ser det ut som det er væske som er fyllt på innsiden. Kan dette være en giver for septik? (i og med at septiktank er rett under dette) I så fall , hva kan jeg koble til denne kabelen som jeg fant? De andre kablene dere ser er kun + og- til ferskvannspumpen. Redigert 9.November.2014 av AMek76 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.November.2014 Link til dette innlegget Svart 9.November.2014 Innvendig giver for ekkolodd. Skal stå i væske(olje) for å minimere refleksjon. Sitér dette innlegget Link to post
AMek76 Svart 9.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2014 He he , ja da kan det jo forklare hvorfor det er "fisk" i sjøen kun 0,5 meter under overflaten.. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 10.November.2014 Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Har samme giver i et plastrør, som er knekt, i båten min. Det var koblet til en skikkelig old-school dybdemåler. En svart boks med analoge visere, -som var noe av det første jeg kastet på land da jeg kjøpte båten. Sitér dette innlegget Link to post
AMek76 Svart 10.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2014 Ja, det var det jeg trodde det var , det var jo ingen koblinger til denne annet enn den gamle antennekabelen. Så den ryker nok ut her også ja ......... takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.