Jump to content

"Bølgeblikk", nå som gratis e-bok


ter-av

Recommended Posts

Folkens - jeg opplevde også denne sommeren å gang på gang bli stoppet på bryggene rundt i fjorden av folk som husket på og savnet spalten min, Bølgeblikk, i Båtmagasinet.

Det er veldig hyggelig å oppleve at denne spalten, som gikk over fem år, fortsatt "lever". Jeg har derfor nå samlet 35 bølgeblikk i en enkel liten e-bok, og gitt den ut på iBooks. Og når jeg skriver "gitt", så mener jeg nettopp det - den kan lastes ned gratis.

Så - for dere som har lyst til å lese noen av dem på ny, værsågod :)

 

mvh

MorMajor

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Hei, Bodehode - det var merkelig. Jeg har ikke forsøkt med iPhone, men søkt både på Mac og iPad, og det fungerer fint. Mulig det er noe forsinkelser i tilpassing til iPhone-plattformen, men det har jeg ikke fått noen opplysninger om.

 

OPPDATERT: Jeg har sjekket, og boken lar seg dessverre ikke laste ned på iPhone, kun iPad og Mac.

Redigert av ter-av (see edit history)

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Etter utallige oppfordringer (vel, noen i alle fall :) har jeg nå et tilbud til de som ikke har IOS-dingser. Dere kan laste ned e-boken Bølgeblikk" som PDF fra denne linken:

 

https://onedrive.live.com/redir?resid=7AC2EC1D583A5F63%211446

 

Mvh

MorMajor

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Stor takk til deg - "Bølgeblikk" har gitt oss mange gode smil og gjenkjennende situasjoner. Og fantastisk godt forfattet :) (Kona komenterer mest - "akkurat som deg" :lol: Juleønske måtte være om du kom opp med en tilsvarende spalte her på BP: "Ønske i ene neven, og spytt i andre - og se ka du får mest av " er et gammelt ordtak her på Vestlandet. (Men det er lov å håpe :thumbsup: ) God seilas fortsatt

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...