Jump to content

cummins 4bt3,9l 155 hk blir varm

robin edvardsen

Recommended Posts

Hei robin

Du sier den er stabil varm. Kan det da tenkes at det er litt feil på instrumentet ditt og at dette viser noen grader for mye. Så lenge den ligger stabilt på det den ligger på hadde jeg ikke vært så bekymret.

Du kan se om du får målt den med ett annet instrument/laser for å sammenlikne tempen, og danne deg ett bilde av situasjonen etter dette?

Lykke til

larss

hei takker for svarene,d kan vel tenkes att det er begge deler tængt når jeg kjørt så pass lang avstand å turn varte 16-17 timer på 2200 omdr å motor lå jamt på 92 grad var det ingen fare, på jobb har vi 3 arbeidsbåter med 2 motorer i kver men ingen av di har temp over 87 grad men det er heller ikke cummins. sent mail til cummins norg å di sa det det var normal temp hvis denikke begynnte å stige mye,sente og mail til en av di som selger cummins i nord norge å di ment den kunne vert 5 grad lavere;))men jikk ann å leve med den temp jeg hadde. så ser dere svartt røyk i salten så er d bare min sandvik med cummins i som er gådd i lufta;))

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...