s/y Bigger Startet 13.November.2014 Link til dette innlegget Startet 13.November.2014 Kjøpte meg en pen liten seilbåt,har selv seilet mye,men bestemte meg for å kjøpe en båt som passet meg,fant en nydelig båt på 21' ,men hverken jeg eller selger hviste hvor båten kom ifra,hvor den var bygd,eller hva slags type det er,den er som sakt bygd etter en veldigt utydelig plate så står det -86, er l=5,92, b=2,13, d=0,90cm,men her er ingen tegn på hvor den ble bygd,er det noen som kan hjelpe meg,det hadde vert kjekt å hatt et papir,ser veldigt likt som en pocket Cruiser ,?? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Gratulerer med seilbåt Legger du ut noen gode bilder av båten, gjerne fra siden, forfra, aktenfra, cocpit og inni skal du se at det finnes folk som vet hvilken båt det er snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
s/y Bigger Svart 16.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2014 (redigert) Hvet ikke om bildet kom ut ,prøvde ivertfall å legge det ut,båten er bygd i glassfiber men ser ut som klinkerbygd ,den er tverr bak ,den ligner mye på båten til Lin og Larry ,det amerikanske ekteparet som har seilet jorden rundt mange ganger (YouTube),men litt mindre , min båt. Redigert 16.November.2014 av s/y Bigger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.