Helge C Norvang Startet 14.November.2014 Link til dette innlegget Startet 14.November.2014 Hei, Jeg har en gammel 16-fots jolle (tror det er glassfiber) som tidligere eier har borret noen hull i kjølen for å skru fast metallbeskyttelse. Jeg tettet disse med noe silikon e.l. i våres, men det er også noen sprekker rundt disse hullene. Så, jeg tenkte å reparere dette skikkelig, slik at det blir tett og holder seg slik over lengre tid. Kan noen fortelle meg hva jeg skal bruke (og hvor jeg kan kjøpe det) og hvordan jeg går fram? Så detaljert som mulig I tillegg, når denne jobben er gjort, ønsker jeg å male båten både utvendig og innvendig. Hva slags maling kan/skal brukes? Takker og bukker på forhånd!! Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 14.November.2014 Link til dette innlegget Svart 14.November.2014 Hei og velkommen på forumet. Dette emnet er det skrevet en god del om. Et tips er å søke i søkefeltet etter f.eks: Reparere sprekker i glassfiberskrog. Da dukker det opp mange tråder om emnet. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.