NidelvSigmund Startet 15.November.2014 Del på Facebook Startet 15.November.2014 Selv holder jeg på med å fikse på min egen Nidelv 24 76 mod. Planer om å bygge ny sittegruppe bak og male båten utvendig og innvendig, og legge nytt skrogtrekk. Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
MMM Svart 17.November.2014 Del på Facebook Svart 17.November.2014 holder på med en helt original Fjordling 17 ht fra 1975. blir mye jobbing med den i vinter. store planer Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 18.November.2014 Del på Facebook Svart 18.November.2014 Flott båt du har, Mads2Me99! Utrolig fine linjer. Skal du lage din egen prosjekttråd, den hadde i såfall blitt artig å følge. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 18.November.2014 Del på Facebook Svart 18.November.2014 Dette er gøy! Skal se om jeg får lagt ut noen bilder av mitt prosjekt for vinteren også:-) Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Ternen32 Svart 18.November.2014 Del på Facebook Svart 18.November.2014 her er våres, hentet i Stavanger i sommer :) Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
magnush10 Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 her er mitt vinterprosjekt! Båten er en 74 mod with vital 15 [emoji2] Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 Fin båt det der Magnus! Håper du lager en egen prosjekttråd med masse bilder! :) Sitér dette innlegget Link to post
magnush10 Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 Fin båt det der Magnus! Håper du lager en egen prosjekttråd med masse bilder! :) https://baatplassen.no/i/index.php?/topic/112953-oppussing-with-vital har alt laget en tråd[emoji4] Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 Så sant, denne har jeg jo til og med kommentert, Magnus. Flott med link slik at jeg kan følge med. Tråden er nå subscribet!:) Sitér dette innlegget Link to post
Sondreland Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 Vår gamle, men kjære, Alo 28 skal få ny glød de neste årene, i vinter blir det ny motor, ny sprayhood, nytt treverk utendørs og nye seil. Har også en plan for å få tilbake glansen i skutesiden. Innemiljøet er foreløpig satt på vent, båten blir stort sett brukt på dagsturer, men klart det skal hjelpe nå som den gamle, diesel-osende Volvo Pentaen er sendt til de evige jaktmarker. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 ..hentet i Stavanger i sommer :) Kremt Dette minnet mer om Randaberg, en (så lenge det varer) selvstendig kommune i forhold til Stavanger Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 2.Desember.2014 Del på Facebook Svart 2.Desember.2014 Kremt Dette minnet mer om Randaberg, en (så lenge det varer) selvstendig kommune i forhold til Stavanger Da korrigerer jeg littegranne :) du har helt rett, det er på Randaberg, men du vet for meg som bor her oppi skogen så er det stavanger når jeg er forbi flekkefjord Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.