Biam1 Startet 15.November.2014 Del på Facebook Startet 15.November.2014 Heisann, Da er ny marineblå kalesje i hus (skal ikke på skuta før til våren). Tenkte å forandre litt farger og friske opp båten litt utvendig til våren, og slenge på noen nye dekaler mm. Brukt litt tid i høstmørket på design-forslag. Funker dette folkens? Ble en smule friskere i farger/ look? ;) Andre forslag? FØR bilde: Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 15.November.2014 Del på Facebook Svart 15.November.2014 Hei, Wester ! Ser bra ut, men prøv også med sort "Lykke"-plate, med sølv bokstaver med blå skyggelegging ? Redd det blir litt mye med blå plate ? Marex holiday-logoen er super ! En annen ting du bør vurdere er å bytte do-øyet. Jeg vet det du har der ikke skaffes lenger, men du kan file opp til dagens dimensjon på dette, alternativt spraye det sort ? Det er plastvindu der øyet sitter. Ellers flott båt ! Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 16.November.2014 Del på Facebook Svart 16.November.2014 Hei Ser flott ut, men som Worry sier, test ut med sort på navnplata. Se hva som skjer om du flytter logoen akterut ned til den røde linja ved vannflata, det er der han står på bla 77 Consul. Ellers en knall båt, lykke til. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Biam1 Svart 16.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2014 Hei Ser flott ut, men som Worry sier, test ut med sort på navnplata. Se hva som skjer om du flytter logoen akterut ned til den røde linja ved vannflata, det er der han står på bla 77 Consul. Ellers en knall båt, lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 16.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2014 Takk for fine innspill ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.November.2014 Del på Facebook Svart 17.November.2014 (redigert) Jeg hadde logoen omtrent samme sted (tok opp den røde stripa) så hadde jeg rød skyggelegging i navnet på den sorte naveplata: Redigert 17.November.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 17.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2014 Pent det! Husker du hvor du bestilte merker? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.November.2014 Del på Facebook Svart 17.November.2014 Det er mange år side, et bildekorfirma. Men de er det maaange av.. Ikke så ille priser heller. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 17.November.2014 Del på Facebook Svart 17.November.2014 Worry, du måtte ta opp den røde stripa, hadde jo en Volvo Penta om bord, og det var reine jernet i vekt (sorry kunne ikke dy meg) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Worry II Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Si meg en ting, Benji, har du ikke logo og stripe i det hele tatt ?? Her har du en jobb å gjøre ! Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Si meg en ting, Benji, har du ikke logo og stripe i det hele tatt ?? Her har du en jobb å gjøre ! Skyldig, det der var slag under beltestedet Men kan se restene etter det helt i overkant av badeplatformen, og har lurt på om det går å få kjøpt det igjen. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
JRK Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Dette var bra. Håper at flere pynter opp båtene sine. Etterhvert så kan jo dette utarte seg til at hver eier kan kjennes igjen på forkjellige dekaler. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 (redigert) Du kan helt sikkert bruke den som er til 280'n. Men jeg er opptatt den helgen du skal sette den på, Benji ! Redigert 19.November.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Du kan helt sikkert bruke den som er til 280'n. Men jeg er opptatt den helgen du skal sette den på, Benji ! Jasså, du, sier ikke i fra hvilken helg, ligger bare longside deg en morgen på Fuglevik, eller en bukt ett sted. Kan jo ikke ha Holliday i navnet jeg, må ha Consul. Kan godt tenke meg at det er ett sant lite he... å sette på. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Worry II Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Synes du skal ta den originale, Ole Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.November.2014 Del på Facebook Svart 19.November.2014 Synes du skal ta den originale, Ole Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.