Jump to content

MAREX-77 Holiday: Ny "look"/nye farger. Funker dette?

Biam1

Recommended Posts

Heisann,

Da er ny marineblå kalesje i hus (skal ikke på skuta før til våren). Tenkte å forandre litt farger og friske opp båten litt utvendig til våren, og slenge på noen nye dekaler mm. Brukt litt tid i høstmørket på design-forslag. Funker dette folkens? Ble en smule friskere i farger/ look? ;) Andre forslag?

bilde

FØR bilde:

bilde

Hei, Wester ! Ser bra ut, men prøv også med sort "Lykke"-plate, med sølv bokstaver med blå skyggelegging ?

Redd det blir litt mye med blå plate ? Marex holiday-logoen er super ! En annen ting du bør vurdere er å bytte do-øyet. Jeg vet det du har der ikke skaffes lenger, men du kan file opp til dagens dimensjon på dette, alternativt spraye det sort ? Det er plastvindu der øyet sitter. Ellers flott båt !

Du kan helt sikkert bruke den som er til 280'n. Men jeg er opptatt den helgen du skal sette den på, Benji ! :giggle:

logo3.jpg

Jasså, du, sier ikke i fra hvilken helg, ligger bare longside deg en morgen på Fuglevik, eller en bukt ett sted.

Kan jo ikke ha Holliday i navnet jeg, må ha Consul.

Kan godt tenke meg at det er ett sant lite he... å sette på.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...