sjakkel Startet 17.November.2014 Link til dette innlegget Startet 17.November.2014 Jobber med Hanto`n min om dagen og er snart så langt at jeg skal prøve å trekke om noen av putene. Hvor kan jeg bestille stoff til dette. Finnes det noe i nærheten av Fredrikstad? Jeg vil ha noe med maritimt mønster. Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 17.November.2014 Link til dette innlegget Svart 17.November.2014 (redigert) Velg heller et ensfarget stoff. Penere mot pynteputer, gardiner, duker og pynt! Blir veldig "rotere" med mønster på putene. Stoff og stil har litt utvalg av alle kvaliteter. Redigert 17.November.2014 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.November.2014 Link til dette innlegget Svart 17.November.2014 Har du planer om å selge en gang er jeg veldig enig med thomas73, ensfargede puter i nøytral farge gjør ting lettere å selge. Men skal du har båten lenge blir det noe annet Stoff og Stil har det meste Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 17.November.2014 Link til dette innlegget Svart 17.November.2014 Er det inne puter eller uteputer du skal i gang med? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Svensk Svart 17.November.2014 Link til dette innlegget Svart 17.November.2014 www.myrins.se hittar du det mesta. I Göteborg men kanske värt att köra dit. Vet att han har många norska kunder. Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 Til puter ute som alternativ til skai, så har jeg blitt tipset om et stoff som heter DRALON. http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig.aspx?group_id=6290 Kanskje noen andre som har kjennskap til dette? Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 19.November.2014 Link til dette innlegget Svart 19.November.2014 På Gressvik ligger det en butikk som driver med kalesje, puter osv. (kalesjemaker`n) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.