Jump to content

Ide til hanskerom emne?


Batdilla

Recommended Posts

Det sitter en gammel radio i konebåten. Tenkte å hive ut denne og erstatte den med et hanskerom. Regner med å ha mer bruk for det. Jeg har sett igjennom katalogene mine (Bl.a. Plastimo, Maritim, Watski) men har ikke funnet noe som har størrelse som kan passe. Maks. høyde er rundt 10 - 12cm, bredde kan være rundt 20 - 30cm. Og så bør det være et lokk foran med en slags stengemekanisme. Vet de kloke hoder om noe som kan brukes til dette? Vil helst slippe å måtte lage en selv i GAP - det er tidsbrist nok som det er i forhold til sesongen...  :smiley:

Bilde

Link to post
Share on other sites

Da må du ha en slik lomme som bla. var montert på eldre Mondeo der hvor radioen ble montert. Den passer i hullet til en DIN radioramme og var ca 20cm dyp. Jeg skal se i rotet mitt hjemme om jeg fortsatt

kan ha noen slike på lur. Alt kan du gå innom en Ford-forhandler og snakke med gutta på gulvet om de skulle ha noe slikt å slenge.Den omtalte lommen ble fjernet og erstattet med en radio.

Link to post
Share on other sites

...Jeg skal se i rotet mitt hjemme om jeg fortsatt kan ha noen slike på lur.

Venter i spenning. Ellers hadde jeg kanskje forestillt meg et hanskerom som er litt større, men anything will do.  :smiley: Jeg har også tenkt på å titte innom et hoggeri, men det er litt vanskelig når man ikke vet hva man skal se etter. De fleste hanskerom er jo utformet slik at de ikke passer til å felle inn i et slik lite dashbord.
Link to post
Share on other sites

og rommet blir dessuten så lite at du ikke får inn noen båtting der anyway...

Ikke det? Hva med snusboksen? Den er livsviktig og lite praktisk å ha i lomma på badebuksa. Øljekk. Solbriller. Målebeger til totaktsolje. Mobilen. Osv. Takker for kreative forslag fra dere andre også, men Dilla er bestemt på denne. Jeg SKAL ha hanskerom. :smiley: Resten av dashbordet skal kles med samme skai som er på de nyrestaurerte setene. I dette skal knopometer og turteller felles inn - ved siden av et matchende italiensk polstret sportsratt som jeg har fått snoket opp til en nypris av 150,-. Det blir saker det!
Link to post
Share on other sites

Da må du ha en slik lomme som bla. var montert på eldre Mondeo der hvor radioen ble montert. Den passer i hullet til en DIN radioramme og var ca 20cm dyp. Jeg skal se i rotet mitt hjemme om jeg fortsatt

kan ha noen slike på lur. Alt kan du gå innom en Ford-forhandler og snakke med gutta på gulvet om de skulle ha noe slikt å slenge.Den omtalte lommen ble fjernet og erstattet med en radio.

Men den fordsaken hadde vel ikke lokk eller tar jeg feil?

Uten lokk farer snusdåsen veggimellom når dilla gir på.

 

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Fant 1x radiolomme i går kveld, men den er beregnet for buet underlag. Jeg skal prøve å finne det lure stedet hvor jeg har de andre. Obs! de har ikke noe lokk.

Ikke noe lokk? Da skal du få slippe å lete mer. Løsningen må ha lokk så ting ikke faller ut når knopene begynner å gå unna. Men takk for at du lette i går kveld.  :sailing:
Link to post
Share on other sites

Til info for de som evt. kommer i en lignende situasjon senere: Etter mye katalogharving fant jeg endelig noe som kan brukes. Jeg kunne nok ønsket meg et rom som er noe dypere, men bedre med et litt mindre dypt rom enn ikke noe rom! Plastimo forhandles av Seatronic her i Norge. Prisen hos dem er 150,- i skrivende stund. De er også greie med forskuddsbetaling slik at man sparer oppkravsgebyr. Herligheten har artikkelnummer 31397 og kan beskues her http://129.35.131.25/webapp/wcs/stores/ser...angId=-7&flag=1

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...