Kaptein Thomas Startet 18.November.2014 Link til dette innlegget Startet 18.November.2014 Hallo folkens! Skal trekke om puter i salongen innvendig i en Nor Star 290 i vinter. Noen som har tips om en flink skredder i Oslo-området? På forhånd takk :-) Thomas. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
ehrnst Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Følger med her Sitér dette innlegget Link to post
hakonrk Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Jeg fikk utført omtrekk på alle mine puter i fjor hos Kalesjemakern på Eidsvoll, og var fornøyd med resultatet og prisen. Ca. 50 minutter med bil fra Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 Doxa interiør på Ramstadsletta. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 18.November.2014 Link til dette innlegget Svart 18.November.2014 http://doxainterior.com Sitér dette innlegget Link to post
Rikki Tikki Svart 20.November.2014 Link til dette innlegget Svart 20.November.2014 Jeg vet at House of Singles på skøyen har billig skreddertjeneste med en dyktig skredder. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.November.2014 Link til dette innlegget Svart 20.November.2014 Jeg vet at House of Singles på skøyen har billig skreddertjeneste med en dyktig skredder. :lol: :lol: :lol: :lol: Ja det er vel få skreddere som vil synke så dypt at de vil begynne med båtputer. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 20.November.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2014 Takk for tips! Skal sjekke ut litt her :) Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.