Dr.blind Startet 21.November.2014 Del på Facebook Startet 21.November.2014 Har en Maxum som jeg skulle hatt noen deler til, blandt annet en pute som er montert på bakluken. Noen som vet hvem som kan skaffe deler? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 22.November.2014 Del på Facebook Svart 22.November.2014 Hmm, jeg har hatt 2 stk maxum før. en 2300sc og en 2600se.Jeg husker sleit med deler til den her i landet da det ikke var noen som hadde deler. importøren måtte bestille dem, men han sendte ikke før han hadde en viss mengde som kunne ta inntil 3 mnd.Så jeg bestilte direkte selv fra usa og hadde delene 5-6 dager etterpå levert på døren.Dette var flere små detaljer til maxum og smådeler generelt.Bestilte da ifra www.toddusa.com i allefall. Kan undersøke på http://www.maxumownersclub.com/ også Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.