Jump to content

Til KAD44 og KAD300 eiere med slitne kontrollknapper


Windy37GM

Recommended Posts

Hei

Jeg har et par KAD44 hvor kontrollpanelknappene begynner å bli slitne av sol og salt. Slik:

bilde

Særlig er de grønne dårlige hos meg, og jeg har 2 blå istedenfor 1 blå og 1 rød som det skulle vært. Nå har jeg funnet ut hvem som kan lever bare plastdekslene slik at de blir helt nye.

 

Da lurte jeg på følgende:

Er det fler her inne som kunne tenke seg nye plastdeksler? VolvoPenta selger ikke disse løse, de selger bare hele bryteren til den nette summen av 1100/stk. Plastskivene kommer på en 5-20 kroner pr stk litt avhengig av hvor mange som bestilles. Jeg ville bare lodde stemningen før jeg bestiller for meg selv ihvertfall.

 

mvh

Windy37GM

 

 

 

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

2 fra Horten er med.

 

Forstår jeg da det rett med følgfende antagelser?

Frese på: 2 komplette sett

Mario 128: 2 komplette sett

Nøtterøy: 2 komplette sett

Han fra Horten 2 komplette sett

Meg selv: 4 komplette sett (jeg tar dobbelt, det kan hende dette faller ut av produksjon og siden det er så himmla billig trør jeg til :-)

 

Med forbehold at jeg får dette til :-)

 

mvh

Windy37GM

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Da er det bestilt en haug med sett.

Kan dere som er med på dette sende meg en IM med navn og adresse? Pga frakt fra Europa kan det ta en mnd eller 2 før de kommer. Pengerog sånt snakker vi om når det kommer.

 

Mvh

Windy37GM

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei igjen

Da er en ekse med plastdeksler ankommet. Inkludert i settet er også hvite bakdeksler hvis man ønsker å merke selv. Noe som heter Letraset (?) er visstnok fungerende

bilde

Prisen ble 130,- ink MVA pr sett (dekker 2 motors installasjon som vist i første bilde)

Faktura sendes pr epost fra mitt firma. Alt er selvfølgelig hvit økonomi, ikke noe tull.

 

Sende som uregistrert brev=0,- i frakt. Sende som postpakke koster 150,- i frakt (!!) Hurra for Posten. Hente hos meg eller på jobben min 0,- (naturlig nok).

 

mvh

Windy37GM

Med nye plastdeksler til kontrollknappene :-)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Det viste seg at det var behov for dette der "ute" :-)

Så langt har jeg solgt 135 sett, sånn ca. 7-8 er blitt borte i posten. Jeg har solgt til Norge, Sverige, Danmark, England, Irland, Spania, Tyrkia, USA, Slovakia, Italia og Frankrike. Det viser seg også at disse brukes på TAMD serien til Volvo samt stop knapp til KAD43 :-)

Så nå står husets 13 åring og jeg og pakker plastskiver og shipper til hele verden, morsom greie.

Vi fikk merke Euro smellen, så det ble noe dyrere enn de første settene.

 

Mv

Windy37GM

Redigert av Windy37GM (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...