javel Startet 1.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2014 hei jeg vurdere å kjøpe meg 2 stk Volvo Penta d3 160A-C som det er/har vært drev på og lurer på hva som må gjøres får å få et normalt gir på og hvilke kostnadder dette har? lurer og på hvilket rykte di motorene har på seg? Sitér dette innlegget Link to post
javel Svart 2.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Ingen anelse men er det motorene på bilde ser det ut som de har vert under vann Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Motorene er nok grei. Det var noen kampanjer på desse motorane i begyndelsen som VP utbedret vederlagsfritt. Sjekker du motornummeret på desse motorane opp mot VP, så får du vite om dette er gjort på desse motorane. Desse motorane var også levert med gear originalt og det einaste du trenger er gear og adapterplate som er festet mellom gearet og motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 Ingen anelse men er det motorene på bilde ser det ut som de har vert under vann Hva er grunnlaget for den uttalelsen? Sitér dette innlegget Link to post
javel Svart 2.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 noen som vet kostander med dette? og hva som passer? Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 2.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 All rust samt det renner vann av motoren. Gamle klumpen min fra slutten av 1980 er jo et glansbilde i forhold Sitér dette innlegget Link to post
javel Svart 2.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2014 noen som vet? demperplate og gir? passer denne? http://www.kdtrading.no/zf-25/zf-25-gir/zf25-gir-337hk-pr-100rpm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.