Alvi Startet 3.Desember.2014 Del på Facebook Startet 3.Desember.2014 Noen som vet hvor de kan selge denne, eller lignende vindu vifter, uten varmetråd? Sitér dette innlegget Link to post
Alvi Svart 3.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2014 Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Har du forsøkt en henvendelse hit:http://www.hellanor.no/ Vet jeg har sett lignende vifter i div. bilrekvisita butikker (eks. Torshov),men om de er uten varmetråder vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Denne har varmetråder. Vet ikke om den har egen bryter for varmetråden, men den kan vel kobles ut på et eller annet vis skulle jeg tro? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Alvi Svart 4.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Takk for svar, men den har nok varmetråd siden den er 120w. Men hvis den ikke er hermetisk lukket, går det ann som du sier og kople fra varmetråden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.