Ballard Startet 4.Desember.2014 Del på Facebook Startet 4.Desember.2014 Er det noen som vet om epoksy kan brukes til å lime ekkoloddsvinger fast inne i skroget ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Om du finner et rør som har litt større dimensjon enn svingeren så kan du støpe røret ned mot skroget, fylle med olje og ha svingeren nedi. Epoxy går vel det også men risken for bobler osv er vel større vil jeg tenke. Og mas å få det løs om det går feil... Sitér dette innlegget Link to post
annki Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Kan også limes fast med sika, pass på og ikke få luftbobler. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 4.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Ja jeg vet det med røret, har den løsningen i den store båten min. Men på grunn av plassen i en liten båt hadde det vært bedre å støpe fast. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 jeg har kjørt med svingeren i en klatt epoxy nå i 9 sesonger med min yamarin. Eagle Cuda 168 lodd. Har avlesning opptil ca 25 knop og ned til 100-120 meter så mister sikkert litt signal. Men jeg har det montert for å se hvor grunt det er , ikke hvor dypt det er Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Ballard Svart 4.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Takk for responsen gutter. Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Har brukt Araldit. Sånn du får på plast "sprøyte", der du presser ut lim og herder parallelt. Bare pass på å blande lim og herder sammen med rolige bevegelser for å unngå luftbobler. Tok giver i en frysepose med vann i, og forsøkte å finne beste signaler / plassering før liming. Må legges godt med press på giveren inntil limet herder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.