Jump to content

Grunn til bekymring for Atlantica Båtforsikring ?


Mamma Mia

Recommended Posts

Vi har byttet oss oppover i båtstørrelse. Sa opp forsikringen vi hadde i Atlantica på den gamle båten dagen etter overtagelsen. Hadde akkurat hatt forfall på premien som ble betalt i rett tid. Fikk beskjed på at overskytende premie ville bli utbetalt meg snarest og ble ønsket velkommen tilbake ved en senere anledning.

 

Etter nå snart 2 mnd og 4 purringer, har jeg fremdeles ikke sett noe til de tusenlappene jeg hadde til gode.

 

Jeg har i ettertid kjøpt nyere og større båt, som jeg naturlig nok ble tvilende til å forsikre i samme selskap. Noe jeg også ga uttrykk for i siste purring til Atlantica. Svaret fra dem på dette var: Pengene er utbetalt i dag ( snart 1 uke siden) og du har dem på konto i løpet av 2 dager. Ikke sett noe til dem enda.

I tillegg sa dem at de ikke tar imot nytegninger grunnet stort skadeoppgjør.

 

Jeg legger til at i løpet av 20 med båt har jeg til gode å bellaste Atlantica eller andre forsikringsselskap med skadekrav.

Link to post
Share on other sites

Høres ikke bra ut!

Jeg gjorde samme øvelsen som deg tidligere i høst, solgte - sa opp forsikring - kjøpte ny og større båt etter ca 2 mnd.

Fra jeg sa opp forsikringen tok det 10 virkedager før jeg hadde penga(det overskytende) på konto. Dette var også Atlantica.

Så opplevelsene er nok forskjellige. Får bare håpe det ikke går til det verre nå når Tryg er på banen,-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...