okeido Startet 8.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2014 Har en henger bygd av lastebil ramme skulle hatt på 2 nye støtter på den noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Dorsken Svart 8.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2014 Praktiske tips og løsninger er mye enklere når vet mer om hva dette dreier seg om. Legg ut bilder, fortell om type båt vekt m.m. Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Komodo Svart 8.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2014 Hva med å ta en tur ned i båthavna og se litt på hvordan andre har løst dette? Mange som har laget seg opplagshenger av lastebilramme. Det er gjerne noen løsninger som går igjen, ellers så bærer vel disse hengerne ofte preg av hva vedkommende måtte ha for hånden av materialer eller hva man har kunnskap/utstyr til å få til. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
okeido Svart 8.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2014 Jeg tenkte på personer som drev med slikt i østfold.jeg har ikke tid og verktøy til jobben takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2014 Ok, var det det du mente. Hvor i Østfold holder du til? Det kryr vel av pensjonister og andre med for mye tid som har sveiseapparat og vinkelsliper i garasjen Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
okeido Svart 9.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Jeg holder til på torp i fredrikstad. Bør jo være lokalt siden det er uregistrert henger. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Jasså, på Trop i Boreg Du kan jo slepe den ut på Øra og få sveiset på noe på AK Mekaniske. De driver med stålkonstruksjoner, vesentlig bygg, og har garantert det du trenger i containeren med kapp. Burde være løselig for en overkommerlig sum. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
okeido Svart 10.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 (redigert) Torp mek er jo og nærmere.. men redd det blir dyrere enn jeg ga for hengeren.men alle tips mottas med takk.. Redigert 10.Desember.2014 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2014 Om det blir dyrere enn hva du ga for hengeren sier jo ikke noe om hva jobben er verd Spørsmålet er vel heller om det er verd å koste på hengeren. Hvis du ikke vil betale hva det koster å få noen til å gjøre det er det jo et alternativ å kjøpe et sveiseapparat og gå på jobben selv! Materialer finner du på skroten for en billig penge. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
okeido Svart 11.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2014 Har faktisk matrialene men fått kjøpt en annen henger så da er det i boks antar jeg,for jeg selv selge den gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.