rockmoen Startet 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2014 Kan man bruke en elektrisk lensepumpe for å tappe dieseltankene på båten? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 , men aldrig bensin... Sitér dette innlegget Link to post
rockmoen Svart 9.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Bensin er nok en extremsport ja Men da skal jeg tømme tanken i morgen. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Ikke alle gummipakninger som er like glade i diesel så det spørs vel om du har planer om å bruke pumpen i ettertid. Biltema (og sikkert Clas Ohlson og Jula++) har membran- og tannhjulspumper som er godt egnet til diesel, og som er egnet for bruk ved senere anledning. Må bare skjøte på ledningene, og sette på et par slanger. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Det kommer an på. Jeg har en no-name plastpumpe med impeller av gummi som jeg arvet etter min far. Han har vært død i 15 år. Og jeg har pumpet diesel med den jevnlig. Vil tro lensepumper har gummikvalitet som takler olje. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Hvis båten står på land trenger du ikke pumpe. Da kan du sette dunker på bakken utenfor. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.