Leo Startet 27.April.2005 Del på Facebook Startet 27.April.2005 Skal montere en solcelledrevet ventil i plexi-dekksluka. Noen som har en ide om hvordan jeg kan lage hull uten at den sprekker? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.April.2005 Del på Facebook Svart 27.April.2005 Den gangen jeg satte inn slik ventil i forluka, boret jeg med 10 mm bor slik at jeg fikk ned bladet på vippesagen og skar ut rundingen. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.April.2005 Del på Facebook Svart 27.April.2005 boret jeg med 10 mm bor ......................... <{POST_SNAPBACK}> har hört, att man skall använda 'slöa' bor, när man borrer i plexi, använder man skarpa så er det lettere att det sprikker, stemmer dette ????? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirKS Svart 27.April.2005 Del på Facebook Svart 27.April.2005 Jepp. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.April.2005 Del på Facebook Svart 27.April.2005 Lite trykk på verktøyet om det er sag eller bor Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 27.April.2005 Del på Facebook Svart 27.April.2005 Ikke bruk pendelfunksjonen på stikksag/rotterumpe, bruk fintannet sagblad, og legg på beskyttelsestape e.l. på undersiden av anlegget på saga så du unngår riper i glasset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.