Jump to content

Borg Warner as 11-72 c for høgregåande motor på venstregåande?

Håvard Straume

Recommended Posts

kan eg bruka mitt borg wagner as 11-72 c - gir på venstregåande motor? står på ein høgregåande motor no, men den e planen og bytta ut med ein venstregåande så eg har ein som går kver vei. Kan eg flytta over gire til den venstregåande motorn eg skall sitta i eller må eg kjøpa nytt? Takk for svar!

Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Borg Wagner gir, kontraroterande motora hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".
Alle må vennligst lese disse før man poster.

Hmmmm.. Snakka med to fagfolk i dag, eine sa at da gjekk og andre sa selfølgeligg da motsatte...

Greio e da at eg har ein båt med to perkings 6.354 ht motora som går mot venstre sett framifrå. Styrbord motor starta og går heilt fint. Babord motor starta men kjem vaten i sylinder nr 1 og da e røst i alle sylindrane, so må i sofall bytta sylinderforing ( 425 per stykk jå økonomideler) og kansje topp. So har eg ein motor som ska starta og vera heilt skikkelig (har ikkje fått testa den sjøl endog) som går motsatt vei av dei to andre, men den har jo ikkje gir...

Ka bør eg gjera?? :confused::confused:

Redigert av Håvard Straume (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...