Kronidiot Startet 16.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 16.Desember.2014 Noen i Porsgrunn som kan besktige denne for meg? http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?class=6922&sort=1&ref=fas&finnkode=54246278 Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 16.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Hallo Trampeklapp. Jeg kan ta en tur jeg. Har du snakket med Henning? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Kronidiot Svart 16.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Supert! Har prøvd å ringe, men ikke fått tak i han enda. Prøver igjen litt seinere. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 16.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Ok. Dersom det blir noe tar jeg med kameraet. Hvor holder du hus forresten? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Kronidiot Svart 16.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Skal gi deg beskjed. Jeg holder til på Hadeland. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 16.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Hjemmehavn på Hadeland. Nidelv er forresten en fin snekke med forholdsvis god takhøyde i kabinen. Sender deg en IM med tlf nr `et mitt, så blir jeg lettere å få tak i. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
index Svart 16.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Så ut som en kurant båt det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SoBo Svart 16.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2014 Mye å ta tak i på denne. Har besiktiget den. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.