BETH Startet 18.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Desember.2014 Volvo DP-E drev siger på trim veldig fort Dette har jeg ikke merket før jeg fikk båten på land. Har noen tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2014 Hvordan er det med nivået på oljetanken? Er det tegn til olje i vannet? Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 18.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2014 Olje nivået er ok. Oljen er litt lys Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 19.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53187992&searchclickthrough=true&searchQuery=verkt%C3%B8y+for+Trimsylinder Slitne tetninger. Følger med grei beskrivelse til pakningsettene i annonsen over. En grei jobb selv om man ikke er mekaniker, litt plundrete og få ut den ene pakningen, men lagde meg et verktøy, et skrujern med 90graders tupp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.