Jump to content

Har du NRK-serien "Båtliv" på DVD el.l.?


Kaptein Thomas

Recommended Posts

Dette var lenge siden sist jeg så :) Artig. Takk for linken

Syntes humøret og pågangsmotet til han Henning var flott og inspirerende :)

Men ett besøk til Son havn fristet ikke etter å ha sett dette igjen, selv om det er 12 år siden.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

 

 

Men ett besøk til Son havn fristet ikke etter å ha sett dette igjen, selv om det er 12 år siden.

Skjønner hva du mener. Men det meste har nok forandret seg siden den gang. Vi besøkte Son to helger i fjor, veldig trivelig! Hadde aldri vært der før.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Det var en fin serie! Har lige set alle ti afsnit i træk. Fine human interest historier men jeg savnede lidt mere ægte bådliv : aftensteming på agterdækket, naturoplevelser, mye vind mm. Måske lidt for meget fokus på menneskeskæbneren og lidt for lidt på at indfange det helt særlige med bådlivet. Men et godt forsøg!

 

Det må være helt særligt for dem af jer, der har båd i Son? Kender I personerne i serien?

 

 

Meget gerne mere tv af den slags, tak!

Link to post
Share on other sites

Skjønner hva du mener. Men det meste har nok forandret seg siden den gang. Vi besøkte Son to helger i fjor, veldig trivelig! Hadde aldri vært der før.

Hehe ja for all del det har nok forandret seg siden disse årene, og forhåpentligvis til litt hyggeligere vertskap :)

 

Men trur nok dessverre aldri at vi kommer til å legge noen ferieplaner innover i oslofjorden :) Så det blir med det uansett :)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Kjekt å se på NRK-serien "Båtliv" i båten nå på høsten.  

Havnesjefen i Son på TV-bildet. Han ble jo pratet opp og ned, men jeg synes han egentlig gjorde jobben sin

veldig bra. Han passet på, og ordnet opp slik at gjestehavnen hele tiden var i flott stand for gjestende båter. 

Blir mange koselige kvelder utover vinteren i båten.     :yesnod:  :sailing:

 

 

bilde

 

 

.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Her er link til sendingene som en har lagt ut - jeg har brukt denne de siste gangene jeg har sett serien. :smiley: God jul!  :santcheers:

 

http://www.frankburmo.com/nrk/rss/visHtml.php?Id=163 

 

Nå havner man nok dessverre bare inn på diverse mer eller mindre lugubre markedsundersøkelser via den linken.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Nå havner man nok dessverre bare inn på diverse mer eller mindre lugubre markedsundersøkelser via den linken.

Det er jo ikke bra. Da er nok innholdet endret dessverre. Kanskje moderator kan få fjernet linken slik at ikke andre klikker seg inn på den? For øvrig så fungerer link til YouTube fortsatt, så fortsatt mulighet for å se serien. :)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...