Jump to content

Aker brygge marina, priser for sesong leie?


maelms

Recommended Posts

Før var kostnader med vaskemaskiner 20kr per gang og 650kr i leie av strømkontakt, nå er det inkludert i prisen.
Botillegg 5000kr er per person. For meg skulle vinterprisen vært 33000kr, jeg valgte meg nabohavn til 10000kr og unnslipper kedelige turister som kikker inn vinduer.

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

23 000 kr for en 40-foter hele vinteren midt i Oslos dyreste boligstrøk er da ikke så galt?

 

Kk

 

Aker Brygge er jo like koselig som et hvilket som helst kjøpesenter, en virkelig maritim perle! (Dyp ironi). Sentralt, ja. Men noe mer er det ikke å betale for i mine øyne, men det kan forsåvidt være nok egentlig for det er vel ikke så mange andre muligheter sentralt i Oslo?

Link to post
Share on other sites

For oss som ikke er lommekjent i indre Oslofjord, hva er "nabohavnene"?

Killingen, Skøyen/Maritim, Oppegård. Dronningen tillater ikke booing. For de fleste vil vel det å bo sentralt på AB være midt i blinken. Alternativene som er nevnt ligger bla langs en motorvei!!

Redigert av Mare Nostrum (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Nå er du veldig negativ. Surpomp! :)

 

:-) Joda, på en fin dag er Aker Brygge helt ok. Har bare aldri hatt sansen for "Urdung muss sein" plasser som Aker Brygge med betong, stein, glass, metall i arkitektonisk symfoni. Kaldt og upersonlig.

 

Men jeg er definitivt med på at det er sentralt, sentralt og sentralt, som boligmeglere pleier å si. ;-)

Link to post
Share on other sites

Tja, de er jo veldig romslige på hva som får ligge der. Er hele spekteret av båtutvalg. Har kikket på båtplasser på kongen, bestumkilen, killingen, holtekilen, padda og leangbukta. Ingen er i nærheten av like fine som Aker brygge. Smaken er vel delt, da. :-)

Redigert av Sun Flyer (see edit history)

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Tja, de er jo veldig romslige på hva som får ligge der. Er hele spekteret av båtutvalg. Har kikket på båtplasser på kongen, bestumkilen, killingen, holtekilen, padda og leangbukta. Ingen er i nærheten av like fine som Aker brygge. Smaken er vel delt, da. :-)

 

Da var du kjapp i konklusjonen. En kan vel like godt si at det er synd Oslo ikke har bedre og sentrale bohavner ;-) (annet enn langs motorvei eller pokkerivold) Eller for å si det på enda en måte, har Oslo et maritimt og sentralt miljø for fritidsbåter/småbåter? Synd at AB er eneste sentrale bohavntilbudet i Oslo. Tenk om noe slikt ble planlagt inn i Tjuvholmen, gjerne sammen med et park og strandanlegg av type "natur" langs sjøen, midt i Oslo som hele byen kunne hatt glede av...

 

Men de pengene, de pengene. Det skal tjenes penger og da vinner alltid x antall etasjer og betong/asfalt fremfor parkanlegg og strender.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...