Eureka Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Gratulerer! Nå begynner en fint tid å være på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria`n Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Gratulerer med ny båt. Vil du dele med oss hvilket utstyr du valgte på båten, med tanke på seil osv. Sitér dette innlegget Link to post
Rederinnen Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 (redigert) Hva om du sjekker denne finn koden 71736837. Litt enklere enn om jeg skal begynne å forklare ? Redigert 5.September.2016 av Rederinnen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Gratulerer :) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Gratulerer! Vi gjorde det samme som dere i år og handlet seilbåt i juni. Angrer ikke og har hatt flotte turer og læringskurven har vært svært bratt. Men bank i bordet, ingen skader hverken på egen, andres båt eller kropp. Det satt tre karer og håpet på at jeg skulle knote det til i Son på lørdag, men jeg sparte de for gleden...men de var blide allikevel . Det er bare å komme seg ut for å trene. Jeg hadde to hele kvelden der jeg bare trente på å gå inntil brygger av ymse slag. Veldig glad for det på båtturen i sommer. Når det gjelder seil så har vi klart oss greit som startsseilere, men skjønner at det kommer til å ta tid før vi fyker rundt. Men målet er nådd: Gjøre noe man ikke kan. Lykke til og igjen: gratulerer. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Her er to bøker jeg hadde, og har fortsatt stor glede og nytte av Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.