Jump to content

Lykkelig eier av Nidelv 24

Kronidiot

Recommended Posts

Gratulerer med ny båt! Den får du garantert mye glede av :-)

Goyagoya:

Nidelv 24 får du fra 30-40 000 og opp til 130-140 000 avhengig av tilstand.

Jeg har selv en Nidelv 24 og da jeg kjøpte la jeg vekt på at den var i oppgradert stand. Motoren min er orginal fra 1981, men med ferskvannskjøling.

Min hadde

- Nytrukket puter i kabin i blått stoff

- hvite puter/stoler ute som gjør at den ser mye freshere ut enn med de brune orginale putene

- trykkvann i alle kraner

- badeplatform

- Varmer

- nyere kalesje

Dette er ting som du enkelt kan ordne selv, men det koster en del penger. Kalesjen koster f.eks 15 000 kr.

Jeg var ikke så bekymret for at motoren var gammel siden den er ferskvannskjølt. Enkle motorer som er greie å skru på, selv for oss med opptil flere tommeltotter, og jeg har hatt svært lite problemer de 9 årene jeg har hatt båten. Du kan jo være uheldig med motor, men en overhalt byttemotor koster ikke ekstremt mye (20-30 000).

Lykke til med letingen!

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)

Takk, takk, alle sammen!

Tror dette blir bra jeg, leeengter mot vår!

Takk til alle som snakket meg bort fra Sjømann 22 i en annen tråd, og takk til SoBo som så på en annen Nidelv for meg!

Og dere?

GODT NYTT ÅR!

Hehe, kjenner meg igjen i det du skriver. Litt morsomt egentlig, for når jeg første gang var på forumet skrev jeg også at jeg lurte litt på en Sjømann 22. Jeg ble, som deg, rådet til å ta en titt på en Nidelv 24.

Og dermed var jeg solgt! Det ble en Nidelv 24 - og jeg har ikke angret ett sekund!

Gratulerer igjen med båt, og godt nytt båtår!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...