Kronidiot Startet 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2014 Da har jeg blitt den lykkelige eier av en Nidelv 24! Ser fram til å få den på plass og pusle litt fram mot våren! Det gledes!! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Gratulerer så mye med en praktisk god båt. Fortell gjerne mer om båten. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Gratulerer med ny båt! Skal bli gøy å følge med deg! Husk masse bilder! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Gratulerer med valg av flott båt! Min Nidelv 24 har gitt meg mer glede enn jeg noensinne kunne drømme om! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
SoBo Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Gratulere med Nidelv, Trampeklapp. Vi ønsker bilde® av damen. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
index Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Trampeklapp for Trampeklapp! Denne båten får du nok mye glede av! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
fluefiskeren Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Gratulerer Trampeklapp, dette blir bra! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 28.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2014 Årsmodell? Motor? Og bilder selvsagt! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Goyagoya Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Heldiggris, jeg er også på jakt etter Nidelv 24! Men synes det er vanskelig å velge hva som er viktigst å vektlegge i jungelen av bruktbåter. Har du vært på utkikk lenge? Drømmen er en strøken båt, med en god motor. Er det de som er mest populære? Og hva må jeg regne med å gi for en sånn? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 (redigert) Gratulerer med ny båt! Den får du garantert mye glede av :-) Goyagoya: Nidelv 24 får du fra 30-40 000 og opp til 130-140 000 avhengig av tilstand. Jeg har selv en Nidelv 24 og da jeg kjøpte la jeg vekt på at den var i oppgradert stand. Motoren min er orginal fra 1981, men med ferskvannskjøling. Min hadde - Nytrukket puter i kabin i blått stoff - hvite puter/stoler ute som gjør at den ser mye freshere ut enn med de brune orginale putene - trykkvann i alle kraner - badeplatform - Varmer - nyere kalesje Dette er ting som du enkelt kan ordne selv, men det koster en del penger. Kalesjen koster f.eks 15 000 kr. Jeg var ikke så bekymret for at motoren var gammel siden den er ferskvannskjølt. Enkle motorer som er greie å skru på, selv for oss med opptil flere tommeltotter, og jeg har hatt svært lite problemer de 9 årene jeg har hatt båten. Du kan jo være uheldig med motor, men en overhalt byttemotor koster ikke ekstremt mye (20-30 000). Lykke til med letingen! Kk Redigert 29.Desember.2014 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Har allerede gratulert deg, men får gjøre det her og Gratulerer så mye....nå må du ta barten, det sier rederinna di vet du Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 29.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2014 Gratulerer med flott båt, denne kommer du til å få mye glede av Nå er det viktig at vi får se bilder av vidunderet Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Antilia Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Gratulerer med ny båt!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Kronidiot Svart 30.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Har allerede gratulert deg, men får gjøre det her og Gratulerer så mye....nå må du ta barten, det sier rederinna di vet du Haha, får beholde kosten litt til! Båten er jo ikke på vannet enda... Båten er forresten en 78 modell med en yanmar 55 hk. Nå skal jeg dra med meg halve fjorden.... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 30.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2014 Sleng på en flaps bak. Så kanskje det blir igjen litt sjø til oss andre også :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 31.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 Flaps er montert, støpt på 40 cm ekstra. Blir uansett tøffing i behagelig snekkefart. Man har da ikke dårlig tid!? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 Du har i hvert fall fått en med bra motor. Gratulerer med ny båt. Men kom igjen med noen bilder av vidunderet da!!! Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 31.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 Endelig noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 Se her ja! Ser ut som du har fått deg en pent holdt båt. Plotteren vil du også bli glad i. Antar at den 55 HK Yanmar er satt inn senere. Vet du når? Uansett, en veldig god motor, og med langt roligere gange enn de VPne som sitter i mange Nidelv 24. Nok en gang, Gratulerer! Og godt nytt båtår! Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 31.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2014 Se her ja, gratulere med flott båt. Er nok et mye bedre valg denne Nidelven enn den jeg var å så på. Denne Yanmaren er en knallgod maskin. Bare husk å kjør den på full spiker innimellom. Dersom ikke blir det sot turboen og den "gror" igjen er min erfaring. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Kronidiot Svart 1.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Takk, takk, alle sammen! Tror dette blir bra jeg, leeengter mot vår! Takk til alle som snakket meg bort fra Sjømann 22 i en annen tråd, og takk til SoBo som så på en annen Nidelv for meg! Og dere? GODT NYTT ÅR! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Gratulerer igjen med flott båt, Trampeklapp!........og godt nyttår!!! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Takk, takk, alle sammen! Tror dette blir bra jeg, leeengter mot vår! Takk til alle som snakket meg bort fra Sjømann 22 i en annen tråd, og takk til SoBo som så på en annen Nidelv for meg! Og dere? GODT NYTT ÅR! Hehe, kjenner meg igjen i det du skriver. Litt morsomt egentlig, for når jeg første gang var på forumet skrev jeg også at jeg lurte litt på en Sjømann 22. Jeg ble, som deg, rådet til å ta en titt på en Nidelv 24. Og dermed var jeg solgt! Det ble en Nidelv 24 - og jeg har ikke angret ett sekund! Gratulerer igjen med båt, og godt nytt båtår! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Barstad Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Gratulerer med båt. Jeg har samme skuta selv. 79 mod. Fikk den litt sent i sesongen, men har rukket å få mange herlige turer allerede. Starter opp med oppussing i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 1.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2015 Gratulerer med båt. Jeg har samme skuta selv. 79 mod. Fikk den litt sent i sesongen, men har rukket å få mange herlige turer allerede. Starter opp med oppussing i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.