larsparsfromage Startet 29.Desember.2014 Del på Facebook Startet 29.Desember.2014 Kan noen sette meg opp med noen i ledelsen i den norske Vegaklubben? Jeg hørte snakk om for en tid tilbake at de søkte webmaster. Nå er nettsiden nede ser jeg. Dette syns jeg er veldig synd. Jeg vil gjerne bidra til å sette opp en ny nettside. Så hvis noen fra Vegaklubben ser dette, ta kontakt! Sitér dette innlegget Stor fan av Daniel Duppsko. Liker også å plaske med bena i vann. Link to post
Quo Vadis Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Hjelper dette deg noe? http://www.sorgenfri.com/group/albin-vega Kan hende han karen der har noe med det å gjøre. Endelig skaffet med en Albin Vega selv. Så jeg håper at den klubben kommer på benene igjen. Sitér dette innlegget Big boat, big problems. Small boat, small problems. Link to post
AkselJ Svart 26.September.2021 Del på Facebook Svart 26.September.2021 Jeg leter etter Den Norske Vegaklubb, men det ser ut som at nettsiden fortsatt er nede. @larsparsfromage hvordan gikk det med Webmaster-jakten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.