kjeb Startet 28.April.2005 Del på Facebook Startet 28.April.2005 Hei. Jeg kjøpte en eldre Evinrude motor i går. Jeg vet ikke hvor gammel den er eller noe om den (bare at den går) Den har serienummer 205B62B B8233 Kan det si meg noe?? Jeg finner heller ikke noen ledninger til lading på den vet noe noe om lading på de? Det er heller ikke elsatart på den hvordan er det og montere dette? Håper noen kan hjelpe Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 28.April.2005 Del på Facebook Svart 28.April.2005 (redigert) Kanskje du finner ut noe om årsmodellen på denne siden (klikk på "Modellguide"): http://www.marinshopen.se/ Kan det stemme at det er en 1975-modell på 20Hk? Redigert 28.April.2005 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjeb Svart 29.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2005 Joda, jeg ringte til en forhandler i går, og de sa det samme som deg... 1975 modell med 20 HK. Finnes det starter og få til denne billig?? Gjerne brukt... Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.