Barstad Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Vil anta det jeg også. Holder jo på å skifte alle gjennomføringer, så det spørs om den må tas også? Litt meningsløst.... Kan kanskje plugge hullet... Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Jeg skal også skifte alle gjennomføringer i min 24. Har fjernet alle, også de som ikke var i bruk. Har vurdert å plastre igjen ubrukte hull, men spørs om det ikke blir gjennomføring og stengekran i stedet. Ser på det som lettere å utføre enn plastring. Hva slags gjennomføringer går du for? Jeg lukter på kompositt, selv om jeg må gjøre noen hull større. Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Jeg har vært inne på kompositt jeg også, jeg er veldig interessert i å ha det tryggeste alternativet. jeg har her, som ellers, vansker med å velge. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Da velger jeg kompositt for deg! Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 Hehe, endelig noen som kan ta ansvar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 27.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2015 ???? Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Har forsøkt meg på å pusse ned bordet bak, men er usikker på hvor bra det blir. Veldig slitt plate, så kanskje er det best å kjøpe ny.... Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Jeg skal gi det en sjanse, det kan jo hende clipper oljen jevner ut fargen på bordet Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Etter mye om og men har jeg oljet bordplaten akter.... Resultatet ble ikke som jeg ville. Tror jeg må skifte ut plata, men det blir nok neste høst. Fortsatt er det andre ting å gjøre.? forsøkte å få litt mer glød ved å tilføre sukkerkulør, men det løste seg ikke opp i olje. (tips fra tv2?) Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Skjønner at du ikke er fornøyd med den ja... Skulle du hatt på noe beis først, for å jevne ut fargen? Jeg driver å fjerner lakk fra bordet mitt nå, skal legge på spritbeis før lakk. Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Ja, jeg har tenkt som kriseløsning å legge på en mørk trepleie vi har liggende. Har bladfiner som også kan benyttes, men det blir liksom ikke helt bra i hjørnene. Det beste er vel å lage seg en ny bordplate.... Sitér dette innlegget Link to post
Barstad Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Treolje skulle det stå.... Ordliste på telefonen er noe herk.... Sitér dette innlegget Link to post
NidelvSigmund Svart 3.April.2015 Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Har du kommet noe videre? Bilder! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.April.2015 Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Har såvidt begynt å pusse ned selv på noe treverk, men sykehusinnleggelse har satt en stopper for det. Planen er å pusse ned, beise og deretter olje etter oppskriften til Gew her på forumet. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.