Spiff79 Startet 2.Januar.2015 Del på Facebook Startet 2.Januar.2015 Hvor kan jeg få kjøpt havnekalesje til 2004 Uttern D55? Har fulgt en del med på finn.no, uten hell. Har også sendt et par mailer til fabrikken, uten å få svar..... Er et firma i Kristiansand som selger nye til en ok pris, men da uten "hull" til festene. Dette må jeg gjøre selv, noe jeg i utgangspunktet ikke ønsker å gjøre. Ønsker altså et nøkkelferdig produkt. Sitér dette innlegget Link to post
KjetilSt Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Hei Jeg kjøpte fra Agder Kalesje i fjor. Denne var også uten hull, og jeg var litt betenkt over å måtte gjøre dette selv, men det gikk overraskende greit. Begynte på midten foran og jobbet meg ut til sidene. Tok ikke mer enn en halvtimes tid. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Uttern leverer havnekalesje originalt. Kan bestilles hos forhandler. Jeg kjøpte hos lokal kalesje produsent. God service og fin passform. Men han må ha båt å ta mål etter. http://www.kalesjeservice.no/content/?page_id=21 Hvis du holder til på Sørlandet. Sitér dette innlegget Link to post
fredrant Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Har du forsøkt Hansen Protection? De leverer kalesjer til de aller fleste merker, til OK priser Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Har du prøvd med sandstrøm? http://www.sandstrombatar.se/d-cruiser-570/ Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Spiff79 Svart 6.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2015 Hei Jeg kjøpte fra Agder Kalesje i fjor. Denne var også uten hull, og jeg var litt betenkt over å måtte gjøre dette selv, men det gikk overraskende greit. Begynte på midten foran og jobbet meg ut til sidene. Tok ikke mer enn en halvtimes tid. Gjorde du dette alene? Er vel gjerne greit å være 2 mann på en sik jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Spiff79 Svart 6.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2015 Ellers; takk for mange gode tips til leverandører. Har sendt forespørsel til de alle :) Sitér dette innlegget Link to post
KjetilSt Svart 6.Januar.2015 Del på Facebook Svart 6.Januar.2015 Gjorde du dette alene? Er vel gjerne greit å være 2 mann på en sik jobb. Gjorde det alene, kun ved hjelp av en hammer og medfølgende verktøy for å banke hull, pluss litt maskeringstape. Viste seg å være vanskelig å merke av for hullene direkte på stoffet (mørke blått), så jeg satte tape biter på og merket på disse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.