Gew77 Startet 3.Januar.2015 Del på Facebook Startet 3.Januar.2015 (redigert) Da var vi tilbake i det gode selskap:) http://www.finn.no/49794002 Skal stå noen måneder under burka nå, etter vårpuss bli der kortreist hentetur Nøtterøy-Storsand:) Mye bra, men selvsagt blir det noen prosjekter etterhvert:) Dørk, instrumentpanel ++ Redigert 3.Januar.2015 av Gew77 (see edit history) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Zitt Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Og så skal du kjøpe en Opel Zafira? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Det er ikke mange Baltic'er som leveres med automatgir! Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 3.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Sorry, har litt mange prosjekter samtidig:) prøver å selge en bil som er til overs også. Nå skal linken være riktig;) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Grattis :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
FM 8-12 Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer. Si ifra om du skal kvitte deg med de originale BMW instrumentene når du skal bygge om :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer med flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer med ny båt :) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
stian83 Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer. Dette gikk jo unna. Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 grattis, flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Grattis! Trenger du dokumentasjon for motor, så send meg en IM. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Kronidiot Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer med flott båt! Har du solgt nidelven? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 gratulerer med fin båt! Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 3.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Tusen takk:) FM: vet ikke hva jeg skal gjøre med instrumentene enda. Bergen Dørk: Skal følge med endel dok men om det mangler noe skal jeg si fra:) Trampeklapp: Jeg solgte Nidelven i mars, må få byttet bilde nå:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Frode Stiansen Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulere som scand eier Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Dora 2 Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer med ny båt :) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Gratulerer med fin båt Gew77. Vi solgte vår Baltic på mandag, vi har vært veldig fornøyd med båten, og det er faktisk det at vi har brukt båten mer og mer, som gjorde at vi nå går over til bakveggsbåt for å nyte båtlivet hele året. Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 4.Januar.2015 Del på Facebook Svart 4.Januar.2015 (redigert) Grattis! baltic har vært min drømmebåt siden jeg var guttunge :) Det er virkelig en hytte på vannet og en tidløs klassiker. hvis min Marex Holiday skal byttes ut en gang så er Baltic høyt på ønskelisten Redigert 4.Januar.2015 av Wester (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 7.Januar.2015 Del på Facebook Svart 7.Januar.2015 Gratulerer med ny båt, moro å se at dere er blitt så hardt angrepet av denne galskapen at dere begir dere ut på bølgene igjen mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.