Framtia Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 first 36.7? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
quantumduck Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 (redigert) Eller hvis man vil ha "TP-følelse" ... Sun Fast 3600 kom visst i fjor, google opp noen GP42-videoer for sammenligning ... er nok mye samme følelsen der ... Evt. pogo: Redigert 7.Januar.2015 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Farr 395? En i seilforeningen selger sin, da han heller ville ha noe mer godmodig: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?folderId=1116943&finnkode=53704451 Hadde dermed vært perfekt for meg, men for åpen løsning nedenunder til at jeg "får lov" av resten av familien å kjøpe den. Tror det kan fungere godt hvis man ikke absolutt må ha dører inn til akterkabinene. Den har fått to inntrykninger på grunn av feilplassering i krybben som ifølge selger nå er reparert, men var ifølge anonsen et par andre ting som også bør gjøres. Ellers er det en Café 30 til salgs... ;-) Perfekt størelse for 2 voksne og 0 til 2 barn (vi har 3 barn). Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Framtia Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 denne kanskje? http://www.seilas.no/wip4/ad/detail.epl?id=9586 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Midtpinne Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Er ikke 650.000,- fryktelig dyrt for en båt med fukt i kjernematerialet? Det kommer jo til å bli en ganske omfattende reparasjon for å fikse det, samt at det tyder jo på at noe annet er galt. Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Er ikke 650.000,- fryktelig dyrt for en båt med fukt i kjernematerialet? Det kommer jo til å bli en ganske omfattende reparasjon for å fikse det, samt at det tyder jo på at noe annet er galt. Mnja, jo, kanskje, tenkte mer at båttypen kanskje var aktuell. Hvor mye vil det koste å få fikset, da, 100k? 200k? Du får en rask, moderne og velutstyrt 40-foter for 650k pluss prisen for å fikse fukt i kjernemateriale. På den annen side tar du en viss risiko da du ikke vet hvor omfattende skaden er og verftet som bygget båten, Carrol Maritime, ikke eksisterer lenger, men det går jo an å kikke på båten og høre med eieren om det går an å komme frem til en pris både kjøper og selger blir fornøyd med. Det lages ikke så mange båter av den typen trådstarter er ute etter. Jeg gjorde litt "google"-research på båttypen da jeg fikk nyss om at eieren vurderte båtbytte i våres ;-) Skulle som sagt gjerne hatt en sånn selv, men det er som nevnt flere som har noe de vil ha sagt i sakens anledning. Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Midtpinne Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Jeg skjønner hva du mener Xtian, sitter i samme posisjon som deg. Det er en spennende båt. Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Som ny begynner mener jeg, Glem alt annet kjøp Maxi Feinx tegnet av Pelle P Må ikke ha ny motor! Det skal jo seiles Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.