S/Y Gyda Startet 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Januar.2015 Dersom det er noen som tenker på å seile til Svalbard kan det være at det er noen tips å hente fra våre to turer.... Om ikke annet så kan det kanskje være til inspirasjon... Gyda til Svalbard Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
Framtia Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Flotte beskrivelser og bilder! Og litt av et skip den skuta dere har Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Tom Rør Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Det må ha vært en knalltur? Flotte beskrivelser. Har selv vært der, men med en større skute. Hva heter den store breen på videoen? Var inntil en sånn med rib.(På god avstand selvsagt) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Kjekk båt ja Fin side og film, kjenner Svalbard absolutt ble mer interessant for min del (om noen år)! Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Gyda Svart 6.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Brefronten på filmen er Hornbreen inne ved Brepollen i Hornsund. Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
Tom Rør Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Imponerende :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Fin båt, mange gjennomtenkte detaljer........ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ask Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Hei Flott og interessant heimesida. Mange takk! Ask Sitér dette innlegget Link to post
keno Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Vi har planer om å tusle opp dit fra Tromsø i begynnelsen av juli, vi gleder oss mye. Jeg satt i helgen å så igjennom Gyda sine websider for turen i 2013 og 2014. Har hatt den som bokmerke en stund I år blir dett bare opp til Muffen. Så får vi se hva 2016 kommer med. Hadde vært stas å komme seg helt rundt. Dere har vært utrolig flink til å fortelle om alle stedene dere har vært på, og fortelle om historiene rundt disse plassene. Så er til stor hjelp i vår planlegging. Ken Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Da var en hel kveld brukt på hjemmesidene deres. Har satt bokmerke og kommer til å drømme meg bort på sidene deres flere kvelder tror jeg. Fantastisk båt. Det er slett drømmebåten dere har der. Kommer til å stikke innom og titte nærmere på den neste gang jeg kjører forbi. :) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Gyda Svart 7.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 (redigert) Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Vi trodde en stund ikke at vi skulle få til en tur neste sommer, men nå ser det jammen ut som det kan bli allikevel (om en tøyer optimismen litt). Da drar nok også vi tidligig i juli, slik som "Patos" fra Tromsø. Vi får holde utkikk etter hverandre underveis. Redigert 7.Januar.2015 av S/Y Gyda (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.