pseudobjorn Startet 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2015 (redigert) Jeg kjøpte min aller første båt i fjor sommer, en Scand 26 HC med en 260hk Volvo. Det er en nydelig båt, men jeg ønsker å gjøre noen oppgraderinger. Først og fremst ønsker jeg å få montert en elektrisk ankervinsj bak på båten, dernest et feste til en gummibåt bak på badeplattformen. Jeg vurderer også baugpropell og ekkolodd, men dette kommer i andre rekke. Er det noen som kan anbefale en dyktig montør i Holmestrand-området som kan utføre slikt arbeid? Helst en som ikke er for dyr da innkjøpet av båten spiste opp mesteparten av budsjettet ;-) PS: Litt off-topic siden dette sannsynligvis vil være en annen person, men jeg tar gjerne også imot anbefalinger til noen som kan trekke om puter/vegger/tak inne i kabinen. Redigert 7.Januar.2015 av pseudobjorn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Dette fikser du selv. Lag en tråd om jobben, så får du all hjelp her på forumet skulle jeg tro Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Dykker Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 På forrige båten jeg hadde, en Scand 26CC 1986 monterte jeg snkervinsj selv. Ser du på linken under ser du hvordan bugpropellen ble montert av en installatør. https://baatplassen.no/i/topic/50205-bildeserie-av-montering-av-baugpropell/ Sitér dette innlegget Link to post
pseudobjorn Svart 7.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Jeg er klar over at man kan gjøre dette selv, men jeg er altså på jakt etter noen som kan gjøre jobben for meg og ønsker anbefalinger etter rimelige men dyktige fagfolk. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 7.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2015 Tror nok dette blir et betydelig innhugg i budsjettet uansett hvor du gjør det , pris på vinsj pakke en plass mellom 12 og 15 Tusen er vell det minste du må regne med og sikkert det samme for jobben så ville nok vurdert å gjøre det selv hvis budsjettet er lavt. Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
M/S Bastard Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 I Holmestrand er det ikke enkelt, men du kan høre med Sandvik i Horten Hva gjelder puter osv, kan du høre med Nams båtkalesjer i Holmestrand, de ligger ved Hydro Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.