Jump to content

Suzuki DT-100 hvor gammel?

Tom Ames

Recommended Posts

Jeg mener at Suzuki DT 100 var en 100 hk V4 som ble introdusert på slutten av 80 tallet.Denne "innebygde" bensintanken,er ikke dette oljetanken til oil injection systemet du mener??.

Det er mulig jeg tar feil her, Suzuki kan ha brukt en slik betegnelse på en mindre/eldre motor, men etter typebetegnelsen burde dette vere denne motoren. :smiley:

• 9 år senere...

Hei ! Ser det diskuteres gamle suzukier. Jeg har nå skaffet med 2 gamle motorer som er hvite med grønne dekaler / "klistermerker. Betegnelsen er DT-70. De ser nærmest strøkne ut men trenger bensin for å starte. Har ikke tatt sjansen ennå da jeg ikke vet hvilken oljeblanding de skal ha. Er sikkert av samme styrke som DT100 som diskuteres tidligere i denne tråden. Har en slik å, men den er nok ikke startklar dessverre. Av alder kan jeg tenke meg tidlig på 70-tallet en gang.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...