godthaab- Startet 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2015 Hei vise menn, og kvinner! Er det noen som vet hvor mye moment svinghjulet skal trekkes til med? Det er kanskje likt på hele 27xx serien? Takknemlig hvis noen har peiling :) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Roger jo Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Svart er her i manualene https://baatplassen.no/i/forum/51-motorer/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
godthaab- Svart 8.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Takker roger-jo! Da fant jeg ut av det. 102-122nm hvis noen andre skulle lure. Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Hulda Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Hvordan går det med det utmerkede prosjekt? Nesten ett år siden du la ut bilder sist. Sitér dette innlegget Link to post
godthaab- Svart 8.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 (redigert) Hehe ja.. Tida flyr. Har ikke skjedd all verdens siden sist. Jeg har forhåpninger om litt tettere fremdrift framover. :)Jeg er veldig begeistret for skipet ditt. Har du noen flere bilder liggende et sted? Gjerne fra både byggeperioden og som ferdigstilt :) Redigert 8.Januar.2015 av godthaab- (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Hulda Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Jeg har masser av bilder. Kan jo lage en liten tråd hvis av interesse. Men damen er langt unna ferdigstilt. Båten fungerer, men det er noen hundre timer igjen når det gjelder innredningen. Men nå har det gått så lang tid siden sjøsetting at vedlikehold også krever noen timer i året. Så du får titte etter en ny tråd som jeg kan kalle 'Byggingen av Hulda'. Kan starte den ganske omg. Så får vi se om det er noen interesse. Sitér dette innlegget Link to post
godthaab- Svart 8.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Ja gjør det! Jeg er skråsikker på at det er flere enn meg som setter pris på det :) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.