kodalse Svart 17.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2015 Er ikke dette tilbudet på nettbutikken ? Det var ment som et eksempel, den modulen har både clas, jula osv... Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 24.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2015 Fant den på NetOnnett billig, bestiller derfra Startpakke Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
kodalse Svart 31.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2015 En rask oppdatering fra siste måned. Et par momenter hvor små justeringer har måttet på plass. Justering av plassering på sensor i wikingen Forbedret betraktelig etter 18. januar Litt ustabilt nett i båtplassen til tider. Kanskje jeg setter opp noe eget 4G eller lignende, men for nå holder det. Temperatur under god kontroll ihvertfall ned til -10. Der har den vært tre ganger i januar 2015 Skal få tak i sensor til kabinen også slik at jeg ser hvilken innvirkning sol/varmekilde i kabinen har å si Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 25.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2017 Er denne Tellmon.net oppe å går ennå ? Finner ikke siden.... Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 26.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2017 Tror ikke det - desverre, jeg finner den heller ikke. Det var veldig greit å følge med på temperatursvingningene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.