Fusebox Startet 28.April.2005 Del på Facebook Startet 28.April.2005 Hei. Jeg har en Optimus av denne typen, med nye o-ringer. Fungerer utmerket. Hva kan den være verdt ? Jeg har gått over til gass, og lurer på om det er noen vits i å forsøke å selge den.... Mvh, Are Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 28.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2005 Jeg så "belbert" hadde en slik til salgs for 750,- ? Noen som "vet" om det er en fornuftig pris ? /Are Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.April.2005 Del på Facebook Svart 28.April.2005 Tja si det! Legg den ut for salg med bilde! Hvis ikke kan du snede den til meg i stedet for og dumpe den Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 28.April.2005 Del på Facebook Svart 28.April.2005 Jeg så "belbert" hadde en slik til salgs for 750,- ? Noen som "vet" om det er en fornuftig pris ? <{POST_SNAPBACK}> Jeg synes det høres ut som en grei pris for denne. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 28.April.2005 Del på Facebook Svart 28.April.2005 Hm, godt mulig 750 er korrekt pris. Tok et par hundre for en som var i utmerket stand for et års tid siden. Gikk vel egentlig ikke så veldig fort unna det salget såvidt jeg kan huske..... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.April.2005 Del på Facebook Svart 28.April.2005 Er det med forvarmer, burde nok prisen være OK og salget gå lett. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fusebox Svart 29.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2005 Hvis ikke kan du snede den til meg i stedet for og dumpe den <{POST_SNAPBACK}> Jeg skal si fra om den blir SÅ billig Ellers så dukker den vel opp på salgs siden etterhvert. Mvh, Are Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 29.April.2005 Del på Facebook Svart 29.April.2005 Har akkurat blitt solgt en maken nå på Finn for 1800,- Sitér dette innlegget Link to post
pensol Svart 29.April.2005 Del på Facebook Svart 29.April.2005 også på QXL for 1800... Sitér dette innlegget Link to post
fjordbris Svart 29.April.2005 Del på Facebook Svart 29.April.2005 En kompis av meg selger optimus,og han mente den var verdt mellom 1000-2000 kr alt etter stand. (har Optimus 55/155) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.