Haba Startet 9.Januar.2015 Del på Facebook Startet 9.Januar.2015 Litt sent ute, men godt ment ! Hei. Jeg har fått det for meg at jeg skal montere lekkasjealarm i kjølsvinet. Men jeg vil ha en unit som er beregnet for bruk i båt og tåler klimaet og da faller kjøkkentypen ut. Alarmer med mekaniske nivåbrytere er jeg skeptisk til. Jeg har festet meg med to typer enten: "Johnson pump high water bilge alarm" eller "Nereides BWA20 bilge alarm." Men jeg har vansker med finne forhandlere. Har sendt mail til Nereides, men ikke mottatt svar. Bla. vil jeg gjerne vite hvilken type sensor som benyttes, hvordan feste sensor etc. Før jeg bestemmer meg vil jeg gjerne vite om noen kjenner til disse alarmene (spør ikke om erfaring ) jeg nevner og eventuelle forhandlere. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 9.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2015 (redigert) Velge "Johnson pump high water bilge alarm" eller "Nereides BWA20 bilge alarm" Men jeg har vansker med finne forhandlere. Har sendt mail til Nereides, men ikke mottatt svar. Før jeg bestemmer meg vil jeg gjerne vite om noen kjenner til disse alarmene (spør ikke om erfaring ) jeg nevner og eventuelle forhandlere. P.S Har fått svar fra Nereides nå. Redigert 9.Januar.2015 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.