Rakkstingen Startet 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2015 Noen som kan gi meg et tips hvor jeg kan finne et stativ til nettbrettet i båten. Bør kunne skrues fast, tror nemlig ikke det holder med en såkalt sugekopp på vinduet. Forresten også en dårlig løsning å ha det på vinduet, i hverfall i Saga`n.. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Har Railblaza? fra Maritim. Har tålt mye juling i Viknesen. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 (redigert) Jeg har kjøpt denne, men ikke montert ennå. Redigert 15.Januar.2015 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Jeg har kjøpt denne, men ikke montert ennå. den må jo svinge som bare det når det kjem bølger ?! Har kjøpt en billig sugekopp stativ på ebay og demontert ramma og skrudd den fast, rimelig og sitter som bare det ! Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Rakkstingen Svart 15.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Høres fornuftig ut, Furu...Har også bestilt en på Ebay som jeg tenkte å gjøre på samme måten med,dem.sugekopp og skru den fast. Får jo disse til under 100 lappen fraktfritt. Fikk en før jul, men den kom i bare løse biter, så hadde nok fått litt juling under transporten, men selger skulle sende meg en ny, så da får vi se. Kan være lønnsomt å sende med en beskjed når det blir kjøpt slike ting på Ebay om at de pakker det ordentlig... Sitér dette innlegget Link to post
frdrk_k Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 har nylig gått til innkjøp av den som er nevnt tidligere, railblazaen ( har montert festet i plexiglasset til kartramma), har dog hatt en slik "sugekopp" løsning fra før av, og er da fornøyd med den og tåler MYE, er bare at en må huske ha en ren flate og igjen fordelen med sugekoppen er at du kan montere den mange steder, fremfor den du skrur fast (hull og fast er den, vis en vil flytte på den ) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Har fra denne leverandøren http://www.rammount.com/part/RAM-HOL-TAB3U prøvde først noe ræl med sugekopp som jeg i tillegg skrudde, ble ikke bra og kjøpte Ram. Kjempestødig Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
trixie2 Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Artikkelnummer 38-5990 Rammoun finnes også hos Clas Ohlson :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Denne fra Seatronic i Moss har fungert glimrende hos oss. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Rakkstingen Svart 15.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Først takk for alle tipsene. Har fått flere tips om den hos Seatronic i Moss, så som du sier Astor, så går jeg nok for den, ser jo jo veldig stødig og bra ut. Takk igjen alle sammen og så satser vi på en knall båtsommer igjen i sommer..... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Husk å fylle opp lommeboka før du drar til Seatronic. Ikke for at de er dyre på noe vis, men at de har så grådig mye som er veldig kjekt å ha... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Skipper Worse Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 Jeg bruker Ram-Mount overalt. Båt, bil, leiebil, MC, ergometersykkel og tredemølle. Genialt system og kjapp levering rett fra produsenten. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Møkkalasset Svart 15.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2015 den må jo svinge som bare det når det kjem bølger ?! Har kjøpt en billig sugekopp stativ på ebay og demontert ramma og skrudd den fast, rimelig og sitter som bare det ! Det er ganske "tregt" i bevegelsene, men vil nok ikke kjøre fort i bølger med padda montert. Har ordentlig plotter så bruken er mer i forbindelse med landligge. Spotify, Sumo m.m. Behovene er forskjellige. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2015 Med litt kartong, tape og godt humør kan en jo lage sitt eget head- up display i stedet :-): http://lifehacker.com/how-to-build-a-heads-up-display-for-your-car-1129913775 Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 17.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2015 (redigert) http://www.clasohlson.com/no/Ram-Mounts-bøylemontert-nettbrettholder--/Pr385990000 Har ipad mini og tenker å gå for denne, finnes også med sugekopp. Sitter disse for dårlig? Redigert 17.Januar.2015 av KOland (see edit history) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Rakkstingen Svart 17.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2015 Er jo ikke dum den der. Kan jo feste den med skruer der hvor bøylen til rørfeste er beregnet. Bør holde greit i følge beskrivelsen.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.