Jump to content

Nettbrettstativ

Rakkstingen

Recommended Posts

Høres fornuftig ut, Furu...Har også bestilt en på Ebay som jeg tenkte å gjøre på samme måten med,dem.sugekopp og skru den fast. Får jo disse til under 100 lappen fraktfritt. Fikk en før jul, men den kom i bare løse biter, så hadde nok fått litt juling under transporten, men selger skulle sende meg en ny, så da får vi se. Kan være lønnsomt å sende med en beskjed når det blir kjøpt slike ting på Ebay om at de pakker det ordentlig... :worry::thumbsup:

har nylig gått til innkjøp av den som er nevnt tidligere, railblazaen ( har montert festet i plexiglasset til kartramma),

har dog hatt en slik "sugekopp" løsning fra før av, og er da fornøyd med den og tåler MYE, er bare at en må huske ha en ren flate og igjen fordelen med sugekoppen er at du kan montere den mange steder, fremfor den du skrur fast (hull og fast er den, vis en vil flytte på den )

Har fra denne leverandøren http://www.rammount.com/part/RAM-HOL-TAB3U prøvde først noe ræl med sugekopp som jeg i tillegg skrudde, ble ikke bra og kjøpte Ram. Kjempestødig

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

den må jo svinge som bare det når det kjem bølger ?! Har kjøpt en billig sugekopp stativ på ebay og demontert ramma og skrudd den fast, rimelig og sitter som bare det !

Det er ganske "tregt" i bevegelsene, men vil nok ikke kjøre fort i bølger med padda montert. Har ordentlig plotter så bruken er mer i forbindelse med landligge. Spotify, Sumo m.m. Behovene er forskjellige. :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...